torsdag den 8. november 2012

Prinsessens fridag


I dag har Fie og jeg holdt en velfortjent fridag. Hverdagene er fløjet om ørerne på os, og jeg har arbejdet temmeligt meget på det sidste. Fie er efterhånden ved at være ret bevidst om, at jeg er væk i længere tid af gangen, grundet mine døgn og aftenvagter. Ikke fordi at hun er ked af det mens jeg er væk, for der hygger hun sig skam. Men hun kommer i tanke om savnet, lige så snart hun ser mig igen, og så vil hun bare "hænge" og putte. Og hold nu op hvor får jeg mange kram og kys, og hvor er det bare dejligt når man har savnet hende og hendes storebror ligeså meget, som de har savnet én.
 Når jeg er på job, kan den dårlige samvittighed godt nage mig, og tænker tit om det er det rigtige job og de rigtige arbejdstider..... På den anden side giver de skæve arbejdstider også andre friheder, som også nævnt tidligere, fridage og nærvær med det enkelte barn eller begge på én gang. Og hvis jeg skal være helt ærlig, så elsker jeg mit job, for det giver så meget ;) Mon ikke dette er en balancegang de fleste forældre kender til....
Jeg hjælper lige til hér, ik os!

Men hvorom alting er, så havde vi den hyggeligste dag. Vi nød en stille formiddag hjemme, med masser af leg, tant og fjas og skraldende grin. Efter en god formiddagslur og lidt frokost, tog vi ud og besøgte farmand på jobbet. Jeg skulle have emballeret en pakke, jeg skulle have sendt, så vi var lige et smut på lageret (derfra også billederne). Fie mente at hun da lige ville give et nap med og hun havde den allerstørste fest. Lageret blev også nøje inspiceret og farmands kollegaer charmeret ;) Efter at pakken var blevet skippet afsted med posten, skyndte vi os hjem, kunne se at den lille dame var godt mør og hun kvitterede lige med 2½ times eftermiddagslur, hvilket betød sofatid for moaren :) Har virkelig nydt dagen og min skønne datter, glæder mig allerede til næste gang, hvor vi igen kan hygge bare os 2 <3




2 kommentarer:

Scroll
to Top