tirsdag den 6. november 2012

Ver de Terre, LOVE!

Efter at have indset, at Fie ville svømme væk i Frederiks aflagte flyverdragter, måtte jeg ud og investere. Valget var dog ikke svært, da jeg længe havde gået og sukket over de fine flyverdragter fra Ver de Terre. Dragten skulle dog ud på nogle omveje inden den endelig havnede her på matriklen....... 3 uger senere end beregnet :/ Og pyhhhhh, hvor var jeg ved at gå ud af mit gode skind! Men da den langt om længe kom, levede den mere end op til forventningerne. Den har allerede været i brug en del gange, og vores dagplejemor, har indtil videre kun ros tilovers for dragten. Er sikker på at det var det helt rigtige valg af dragt og farve til vores aktive udepige, så må sneen gerne komme ;)

4 kommentarer:

  1. Nøj, den ser god ud! Her er jeg stor fan af Reima (selvom jeg egentlig synes meget af det de laver er grimt - men det er ind til videre det eneste det ikke er lykkedes min søn at ødelægge :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er også helt fantastisk ;) har også kun hørt godt om Reima, men som du synes jeg ikke helt om designet. Rent slid-mæssigt må det komme an på en prøve, vintersæsonen er jo lang endnu, så jeg håber at den også her lever op til forventningerne. Fie er også lidt af en vildbasse, så er sikker på at den nok skal blive udsat for lidt af hvert ;)

      Slet
  2. Åh de laver bare de mest lækre dragter! Aya kan "desværre" passe sin flyverdragt fra sidste år, ellers havde jeg faktisk fået lov til at købe en ver de terre til hende. Dét må blive næste år ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Sindssygt lækre ;)
      Frederik havde sikkert også fået en, hvis ikke det var fordi han allerede havde en hængende ;) Købte en Danefæ med blå striber for snart 2 år siden på vinterudsalg til en slik, men han kan først passe den nu :o Frederik synes at vikingen er über-sej, så vi håber på lidt færre overtøjs-kampe ;)
      Og endnu engang tillykke med den kommende familieforøgelse :)

      Slet

Scroll
to Top