tirsdag den 1. januar 2013

Udsalgsshopping hos Norlie

Lige inden nytår kom der lækre sager med pakkeposten fra Norlie. 
3 super lækre basis tee's, den sødeste lille cardigan, strømpebukser og en kjole til Fie
Og skøn strik-sweater til Frederik
Elsker bare udsalg ;) Og hvis ikke pakkeposten kan vejen til vores matrikel i søvne allerede, kommer hun da ihvertfald til det.......
Der er mere på vej, og jeg glæder mig til at vise alle de skønne her på bloggen.
Har i gjort nogle gode udsalgskup?






3 kommentarer:

  1. Du lokker mig virkelig i fordærv, Stinne! ;) Det er simpelthen så lækre ting, du har købt, men jeg har lovet mig selv, at det skal være slut med alle de mærkevarer ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg da godt nok ked af Simone ;) Mærkevarer på udsalg er altså svære at stå for....
      Håber din rygrad er bedre end min ;)

      Slet
  2. Hvor er det en fin krave på cardiganen!
    Har faktisk slet ikke udsalgsshoppet (endnu), men jeg lurer på nogle ting fra Zara og Zara Home.

    SvarSlet

Scroll
to Top